Pages1

Saturday, May 7, 2011

Wacana Pengenalan Bersama Bro Wacana

Sebenarnya hari ini entah kenapa aku telah terpanggil untuk menyertai satu segmen dari saudara Bro WACANA. DI SINI.  Aku rasa masih tak terlambat lagi kot nak menyertai segmen bro ni, memandangkan blog aku ni pon masih lagi baru, dan masih ramai lagi yang tak menyedari akan kewujudannya,  al maklum lah pemiliknya teramat lah low profile...heheheh apa yang aku melalut ni..???!!

Tempek sikit dia punya header,


OKeh di pendekkan cerita tak payah merapu-rapu korang bukan nak baca pon apa yang aku melalutkan .... Sebenarnya kewujudan blog ni adalah sejak dari tahun 2010 lagi tapi tak aktif kerana tuan punya blog ni malas. Kata orang kalau malas bila nak kaya maju. Sama jugak dengan kes siang ikan kalau tak reti kena lah belajar takkan korang nak makan ayam je hari-hari betul tak bro. Wah aku melalut lagi.

Berbalik kepada pengenalan blog ini, kepada sesiapa yang datang menyinggah kat blog aku ni mesti akan terbaca akan perkataan Précieux Moment yang bermaksud kenangan terindah/berharga., kemudian bersesuaian pulak dengan latarbelakang pemandangan laut di kawasan teluk kepada sesiapa yang pernah pergi mesti tahu kat mana lokasi indah lagi mendamaikan tu. Walaupun aku hanya menggunakan kamera handphone cikai je tu pun dah cukup bermakna. Terlalu banyak memori yang terlakar di situ. Kat situ lah tempat aku selalu memancing satu ketika dulu, jangan kata aku tak reti siang ikan, aku siap tangkap lagi ha...

Tujuan aku berblog ni simple, hanyalah tempat untuk berkongsikan sesuatu, meluahkan perasaan, menambah kenalan tak kira siapa, tempat aku nak bersembang-sembang, melalut dan sebagainya. Okey rasanya sampai di sini sajalah yang boleh aku lalutkan buat masa ini...
Sekian.

8 comments:

solomolo said...

berblogwalking dr blog Bro Wacanaku...
selamat berblog...
senyum selalu ok [^_^]



http://solomolo.blogspot.com/

Haida said...

thanks bro..

Unknown said...

cuba teka je k,,Teluk Batik kan selamat berbelog & salam berkenalan dari saya dd

Haida said...

hehehe betoi la tu

::Mastura Zakaria:: said...

singgah follow kat sini jugak...

Unknown said...

;) okey , salam perkenalan dari Tia ye . ee , bestnya dapat memancing .. huhu

mas saari said...

salam singgah and follow..
Mas dtg dari blog PW and happy blogging ya!

K said...

jom sama-sama kongsi :D

salam perkenalan,jajah sini :P

looking forward next update ;)

Nuffnang Ads