Pages1

Saturday, May 14, 2011

Aku sakit + Anak kembar Sazzy Falak

Hari ni aku tak sihat lagi sakit kepala + selsema + sakit perut = demam, soo entri aku pendek-pendek je la...eekk mcm la aku pernah buat entri panjang-panjang. Aku rasa inilah akibatnya kalau tak berpantang dengan betul..arwah mak aku dah pesan dalam pantang jangan makan ais nanti sejuk....mana boleh tahan wei panas sekali sekala aku teguk jugak ais....ha sekarang dah kena penyakit baru padan muka aku. Konon-konon dah kuat sangat la, mula-mula memang la tak nampak tapi untuk jangkamasa panjang sendiri mau ingat.


Selain daripada itu aku pun nak share la gambar anak kembar perempuan artis Sazzy Falak. Nama anaknya Iman Lily dan Tiara Rose. Bestnya kalau dapat anak kembar kan....



4 comments:

emeera asnary said...

suka kembar! <3

miSssabrinaa said...

seronok nye ade anak kembar..teringin..

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe pun teringin nak anak kembar kak..nenek belah abah awe kembar, belah mak awe ada juga kembar :)

Haida said...

seronokan dapat anak kembar sepasang je...Awe kebarangkalian nak dpt kembar tu tinggi tu...

Nuffnang Ads