Pages1

Tuesday, May 3, 2011

Baby Boy Rita Rudaini comeinya dia...

Pic. credit to Media Malaya :

Nak jugak taruk gambar artis Rita Rudaini bersama dengan anak lelakinya Airit Rayyan Rizqin dan suaminya Aidil Zafuan yang mendukung baby kedua mereka Airit Rafqa Arjuna. Baby mereka ni seberat 2.75 kg, kecik je, semoga kelahiran baby baru ni dapat mengeratkan lagi hubungan mereka suami isteri.





5 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

waaaa...dah due kan ek..rupa rita kan kak...hope kehadiran anak2 ni dapat mengeratkan lagi hubungan mereka kan :)

Haida said...

tu la comei anak dia, suka tengok baby baru lahir

Novelgurl said...

i like !! sweet giler dorang ^^

HALIM said...

kecik je baby tu..comel je ^_^

neslO_ais said...

uihh comey2...nak dukung!erk..

Nuffnang Ads