Pages1

Saturday, May 21, 2011

Bila Johan nyanyi lagu cinta..

Video ni sebenarnya dari raja lawak 1 dulu, masa tu aku tak berapa tengok sangat raja lawak ni. Aku start tengok pun masa raja lawak 2 ,,,jom kita layan lagu ni ramai-ramai sekurang-kurangnya realese la sikit urat-urat yang tersimpul dalam kepala otak korang tu. Tak payah nak sentap-sentap sangat la ..dah memang lumrah manusia tak senang  tengok orang lain senang...busuk hati, hitam berkarat kalau rendam dalam clorox pun belum tentu boleh putih bersih.   



Cinta harta - Johan


Aku siap salin lagi lagu ni tau....bole karaoke ramai-ramai...Jom kita layan sama-sama....

Cerita pasal cinta saya lihat semua orang suka
Mungkin ada yang terkena apa tah lagi ada yang terasa
Saya tambah lagi satu cerita
Bagaimana orang cintakan harta
Cari pasangan nak kaya saja

Sayang wahai sayang manjanya dia bila berharta
Marah mula marah bila bininya tak punya apa
Jangan adik takut itu perangai abang tak ikut
Memang abang cintakan adik harta adik sumpah tak usik

Abang tak punya apa Cuma harap pada hensem saja
Tapi abang berjanji hudup adik tak kan dipersia
Biar gaji kecik pun tak apa
Rumah kereta adik dah ada
Tinggal lah abang pakai guna saja...



p/s : malam ni nak pi tengok wayang...yeeeeyy....

4 comments:

Munna said...

haha lawak...tng ckit hati ni..kih3

asfz lily said...

hahaha...
tak kering gusi melihat telatah johan :)

ahmad said...

tak ada astro kt rumah..hmmm

MISS QASEH SAIFUDIN said...

hihi...comey johan masa ni..klaka!..klas laa!..siap salin lirik tu..=)

Nuffnang Ads