Pages1

Monday, May 2, 2011

Pic. Mayat Osama PHOTOSHOP the worst edit

Kematian Osama satu PENIPUAN. Sumber : DISINI



worst photoshop edit

Jangan terpedaya dengan propaganda barat, ini hanyalah cara mereka nak menutup kesalahan mereka. Apa yang dah mereka lakukan pada negara-negara Islam. Aku pun sebenarnya tak pasti samaada Osama ni sebenarnya wujud ke tak, daripada pemerhatian aku sejak dari kejadian WTC dulu tu pun mcm ada yang tak kena. Macam tak logik Banggunan setinggi tu boleh ranap ke bawah hanya kerana sebijik kapal terbang tersangkut kat atas banggunan..???

Korang boleh tengok dalam video kat bawah.








2 comments:

harrazdani said...

saya bersetuju dengan anda...adakah watak osama ini hanya ciptaan CIA...dan kematiannya juga satu helah untuk menutup kelemahan US....

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.visit here^^ nice blog.keep blogging :)
Feel free to read my new entry @ frommetoyou~
(^____^)

Nuffnang Ads