Pages1

Wednesday, May 25, 2011

Kerja...kerja...kerja

Salam uols...

Lewat kebelakangan ni aku sedikit kebizian...aku pun tak tau apa yang aku bussy kan sesangat tu...mengalahkan seorang bisnes woman multilevel yang berjaya. Sampai nak cnp update blog pun tak sempat.

Dan minggu ni mungkin minggu terakhir aku berblogging...sebab aku sudah ada commitment lain yang perlu aku utamakan. Aku berblog ni pun hanya sekadar mengisi masa lapang sebenarnya.. selama aku bergelar fulltime house wife.. Hhehehehe...

30hb ni bermula lah semula kerjaya aku sebagai seorang kuli, 4 hari orientasi biasalah tempat baru....studi punyalah nak pecah kepala akhirnya jadi kuli jugak...bravo to me. Tak pe yang penting gaji ada up sikit...walaupun tak sampai 10%...level pun ada naik hihihihi...tempat kerja pun dekat dengan rumah, dua traffic light ja...so takde la kes aku terlanggar traffic light lagi. Sebenarnya aku still lagi buat project yang sama cuma company saja baru.

Kepada rakan blogger jangan le rindu kat aku lak...hehehe...perasan... Aku still ada lagi cuma sebagai pengkomen atau pembaca saja...kalau aku buat entri pun mungkin 2,3 entri je satu minggu...takpun aku copy paste je malas senang.




p/s :  Macam mana la depa boleh jumpa aku kat sini...kebetulan pulak aku dah tak dok kat island lagi...

No comments:

Nuffnang Ads