Pages1

Sunday, May 8, 2011

Soy Chicken Sos

Menu yang tak berapa nak rajin hari ni. Ayam masak kicap je, adoi punyalah segan hari ni nak memasak buat simple-simple jela. Sayur pun buat ulam je. Lagi pun malam ni kan nak makan kat luar...Hari Ibu...



7 comments:

ahmad said...

hmmm sedapnya waaaa nak jugak

Haida said...

ayam masak kicap je..hehehe..

Ini Kisah Tia said...

hehe . ayam masak kicap pun sedap jugak tu . yang penting ada nak masuk perut ;)

LuN@_aiDi said...

salam kenal..

wow!! sungguh nmpk sedap^^ mesti guna pasti sedap neh..hihiihi.. nyway tq sgt visit my site n be my follower=)
so follow ur blog too.. keep in touch yea=)

aksara said...

sodap.boleh masak harini niyh

Haida said...

@luna saya masak dengan kicap je..mcm selalu

Haida said...

@aksara masak la senang pun nak masak nya..

Nuffnang Ads