Pages1

Saturday, June 18, 2011

Tak sanggup makan ayam ni....

.
Tengok je dah kembang dah tekak...ada ke yang sanggup makan ayam dalam tin ni...tidakkkk...aku tak sanggup, aku lebih rela makan sardin cap ayam...dari makan ayam macam nih...erk..



Sodaapp..




7 comments:

♥ norlida ramli ♥ said...

hehe..nmpk sedap la pas masak! tapi yucckkkkk! xlalu la nk mn..hehhee

jeBateja said...

errr...Malaysia produuk ke tu...? bukan kan...??

Haida said...

@lida mmg tak lalu...

Haida said...

@jebat kalau produk malaysia ko nak makan ke...

Nur Hawa Mohd Zin said...

tak nak la..rela makan ayam pasar...daripada ayam tin...loya tekak..dan la hari ni menu sup ayam

humirako said...

haihh...loye ase

Shah URL said...

alamak loya tekak tgk. ada jg eik ayam dalam tin hhmmmm

Nuffnang Ads