Pages1

Wednesday, July 6, 2011

Lagi Aksi Melampau Pekerja KFC...

Apa nak jadi dengan mereka ni...hari tu dah kasi customer ayam cap kasut...ni minyak ayam perisa kain buruk pulak ke...pasni memang aku tak makan dah KFC walau macam mana sekali pun...depa ni boleh lagi dok gelak-gelak tak da perasaan betul. Cuba bayangkan kalau mak bapak mereka sendiri yang makan makanan seperti ni... apa perasaan mereka, mesti tak sanggup nak hidangkan.

Macam mana aku katakan ni memang pekerja KFC, berdasarkan dari pakaian yang mereka pakai kaler marron. Aku tau la keja di fast food ni memang tekanan dan penat...sebab aku pernah buat part time kat sana dulu, tapi tak la sampai mencemarkan makanan sebegini. Tolong la amik berat sikit ini soal makanan...jadi darah daging. Harap pihak pengurusan amik la tindakan...senang pasang CCTV je kat kitchen tu.



AYAM CAP TAPAK KASUT






5 comments:

aidahassan said...

okay, nak muntah.

Nur Hawa Mohd Zin said...

Astagfirullah al azim..kenapa sampai mcam tu sekali ye kak...berdosa tau..nanti kat akhirat kena soal benda2 ni..dia bagi orang makan dan jadi darah daging...Ya Allah nape la jadi macam tu sekli

1 said...

kesian dgn org yg termakan makanan ni..

jeBateja said...

den suka tunggu...apa tindakan KFC...?

KinosKoko said...

vids ni da lama..kepsi pun da wat penjelasan..tp aku berusaha xmo tengok vids ni sbb aku nak mkn kepsi..
hoho

Nuffnang Ads