Pages1

Wednesday, July 20, 2011

Cuci kasi BERSIH ye....

.
Aktiviti semalam ...memBERSIHkan segala kekotoran yang melekat di badan...kereta da....dah berdanau kereta kesayangan aku ni...cuci kasi BERSIH ye....Aku suka cuci kereta kat sini, sebab yang pertama, murah RM5.00 je...termasuk wax tayar dan satu kupon. Kumpul 2 kupon dapat satu kali cucian PERCUMA cuma tambah RM1.00 untuk wax tayar...untung tak hehehehe......
Jom kita masuk.
-
-
-
STEP 1 : Selamat Datang..
-
-
-
-
STEP 2 : Menunggu dengan penuh kesabaran...
-
-

-
-
STEP 3 : Aktiviti BERSIH dimulakan...
-
-

 -
-

-
-
Weeee....best...Poyo giler...
-
-

-
-
-
Lepas cuci sampai BERSIH berkilat...baru boleh bawak jalan-jalan dengan bangganya. Apa-apa hal tangki kena isi dulu...aku apply kad SMILE Esso terus...masuk kali ni entah kali keberapa dah buat kad ni asyik hilang...tak hilang rosak. Kad ni banyak kelebihannya setiap kali kita isi minyak, kita akan dapat mata ganjaran mengikut berapa RM yang kita isi. Tapi kena redeem 1000 point baru boleh dapat RM15.00 minyak. Sapa nak kasi minyak PERCUMA....tapi kena isi minyak di Esso saja la.
-
-
-
-
-
FREE FOR YOUR LIFE......
-
-
-

3 comments:

littleworld said...

wah..murahnyer....

Hafizi Sakan said...

jalan2..bace jap..n follow blog nieh!!.....(http://kitamengonsi.blogspot.com/..moh singgah n follow!..hehe)

ade2mama said...

hehe.kumpul byk2 ..bg point byk..ckit lgy tu huhuuh..law tebus pown mayb dpt payung lalalaal
heehh

Nuffnang Ads