Pages1

Tuesday, April 26, 2011

Aku Tak paham Betoi...

Sungguh aku tak paham dengan manusia ni, kalau tak mengumpat hal orang tak boleh ke. Dapat duit ke kalau mengumpat dalam erti kata lain mengata atau dengan kata lain lagi memperli, kalau orang Sabah cakap mengolok....BOLE BAH KALAU KAU...AKU TAK PAHAM BETOI...!!!!???.
Aku memang tak puas hati betul dengan makhluk-makhluk dalam `muka buku` yang sememangnya memang suka bermuka-muka. Entah kenapa aku dah makin meluat dah nak tengok.
Suka mengata orang, macam la hang tu baguih sangat. Hello makcik tolong jaga dalam kain awak dulu ye sebelum nak jaga tepi kain orang.
Daripada apa yang aku peratikan laman muka buku ni, memang tak de faedah langsung, aku pun tak paham betul kenapa ada orang yang sanggup nak mengadap , meng` update dan lepas tu orang komen .
Kalau komen baik ok la, ini siap perli-perli, mengata, .W.T.H apa kejadah nya tu semua. Tak de adab sungguh.  Kalau nak komen tu biarlah yang bermanfaat sikit,,,dosa dah berbakul – bakul takkan nak tambah lagi berbakul. Dah aku malas dah nak mengata nanti aku pon tambah dosa.





No comments:

Nuffnang Ads