Pages1

Saturday, June 21, 2014

Esp The Hot Seller!!!

Esp The Hot Seller!!!

KEBAIKAN ESP


ESP adalah ringkasan kepada Energizing Soy Protein. Nak tahu apa khasiat energizing soy protein ni? Apa yang buat saya dan anda memang CONFIRM RISAU KALAU TAK MAKAN ESP .. 
Meh baca points kat bawah ni ya!


KENAPA ESP NI BEST SANGAT!??

#Protein adalah keperluan utama untuk tubuh badan kita.
Tubuh badan kita terdiri daripada protein seperti tulang, kulit, rambut, otot-otot, organ-organ, plasma, antibody, enzim, hormone, haemoglobin dan sel-sel. Keseluruhan sel-sel (anggaran jumlahnya 60 trillion) yang membentuk tubuh badan, semua bergantung kepada protein untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama/tua dengan tisu-tisu yang baru, menggantikan tisu-tisu yang rosak/cedera dengan tisu-tisu yang baru.


Merupakan sumber “Protein Lengkap” dengan 9 amino asid penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan dan sukar diperolehi dari diet seharian. Berasakan tumbuh- tumbuhan (non-GMO soya) yang semulajadi rendah lemak dan bebas kolesterol dan terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya untuk kehidupan yg aktif, di samping membantu mengekalkan kepejalan otot, pemulihan tisu badan dan fungsi enzim dan hormon yang sempurna.



******************************************************************************************

MINAT ESP ...???


Jom kita cuba..yg repeat order pon bolehh

SMS/WHATSAPP HAIDA: 017-4205267
FOR SPECIAL PRICES SILA PM SAYA.



No comments:

Nuffnang Ads