Pages1

Wednesday, March 16, 2011

SerVis Kereta

Semalam seperti yang telah dijanjikan aku telah pergi meng`service keretaku ek betul ke perkataan tu,,main hentam je.Biasa la kat mana lagi kalau tak ke EON Butterworth.  Ingat nak pergi awal2 kira nak cop no satu tapi pukul 9 baru nak amik no. ok la,, tu pon aku orang yang ke-11 tau, kalau lambat lagi tak tau la pukul berapa nak siap.

Mula-mula pi estimate MINOR service RM290 itu baru service. Dia tanya ada apa2 masalah, MASALAH ish banyak kalau nak cakap nanti sampai besok pon tak siap keta aku ni.. Aku cuma cakap mana yang penting saja, masalah meter minyak yang bengong tak turun walaupun indicator dah menyala dengan keadaan keretaku yg kadang2 selalu jerk bila press minyak.


Sambil tunggu sambil makan

Kalau nak ikutkan yg ni tak la penting sangat sebab dia kadang2 je jadi. Yang penting meter minyak tu masalah betoi, hari tu myHB isi minyak sampai melimpah keluar sebab dia sangkakan tak penuh lagi rupa2nya dah penuh tak ke rugi minyak tu. Lagi satu masalah meter minyak ni bila tak tau minyak tu cukup ke tak tau2 je dah menyala indicator nasib baik time tu tengah jalan dalam town kalau kat highway tak ke haru mana nak korek minyak tengah2 highway tu huhuhu...

Aku minum je



Takder keja



Membaca pulak

Di pendekkan cerita lepas tunggu lebih kurang 2 jam lebih keta aku pun siap,,total semua RM455.25...WHAT T.H.....Apa tak nya masalah jerk aku tu menyebabkan aku kena menukar cable plug ada 4 pair so aku kena tukar 1 set RM169, meter minyak tu tak bole buat apa nampaknya sebab aku tak sanggup nak habiskan duit aku RM300 lain kali la buat mana yang penting je dulu adeh.....Nampaknya sekarang ni kena pandai agak2 minyak tu.





No comments:

Nuffnang Ads